Noi romanii stim cu siguranta cel mai bine ce inseamna sa-ti fie dor de ceva. Iar cand in joc sunt radacinile noastre si valorile autentice pe care le-am mostenit de la inaintasi, atunci dorul cu siguranta capata un sens aparte. In acest spirit, atelierul de creatie „Iutta” a lansat campania „Dor de Romanesc”, care se desfasoara pana pe data de 10 decembrie 2014.
Plecand de la o intrebare esentiala: „Care este dorul?”, demersul celor de la „Iutta” este unul prin care se doreste ca romanii sa-si spuna cel mai arzator dor, iar aceasta marturisire sa ii ajute in redescoperirea valorilor, a traditiei, a copilariei si a tuturor lucrurilor care conteaza cu adevarat.
„De ce <<Dor de românesc>>? Pentru că înseamnă acasă, copilărie, părinți, bunici, prietenie, iubire, locuri dragi, arome și stări intense, amintiri de neșters, valori și tradiție. Tot ce ne definește călătorește împreună cu noi, în fiecare moment din cotidian. Adus în timpul prezent, dorul devine și mai intens și este reinterpretat în forme noi, mereu surprinzătoare”, spun cei care au initiat aceasta frumoasa campanie.
Maramuresenii care doresc sa-si marturiseasca „dorul de romanesc” se pot inscrie in aceasta campanie accesand site-ul: www.dorderomanesc.ro
Iata cateva lucruri de care le este dor unor maramureseni care si-au spusdeja dorul pe siteul campaniei:
Dorurile marturisite pe siteul campaniei nu vor ramane nerasplatite. Cei de la „Iutta” vor oferi ca premiu o geanta de voiaj, care va fi creata special, inspirata de dorurile celor care s-au alaturat acestui demers. Alaturi de acest frumos obiect castigatorul va avea ocazia de pleca intr-un tur ghidat în jurul tării.
„Intre timp, în atelierul nostru de creatie va lua fiinta geanta de voiaj <<Dor călător>>, pe care o vom crea cu ajutorul dorurilor voastre, trimise în zbor, cu suflet si gând călător! Lasati-va dorul aici, întru inspiratie si dulce amintire, si puteti fi castigatoarea / castigatorul marelui premiu al campaniei, un tur fotografic si turistic în cele mai frumoase zone din Romania, alaturi de un ghid pasionat de romanesc si de un fotograf profesionist. Alte 100 de premii ce constau in produse IUTTA și ale partenerilor isi asteapta cuminti castigatorii”, spun cei de la „Iutta” pe siteul campaniei.
Paula Seling aleasa ambasadoare a „Dorului de Romanesc” din partea Maramuresului
Binecunoscuta artista Paula Seling, care nu mai are nevoie de nicio prezentare, notorietatea ei fiind recunoscuta atat pe plan national, cat si international, s-a alaturat campaniei „Dor de Romanesc”, in calitate de ambasadoare a regiunii Maramures. Paula e o prezență suavă, o personalitate muzicala discreta. Ea le-a spus celor de la „Dor de Romanesc” ca „isi poarta dorul de casa aproape de inima si multe feluri de doruri sunt prezente in toate cantecele ei. Dorul pentru mine este sentimentul generator de arta, de muzica, de bucurie, de incantarea de a fi”, marturiseste Paula Seling. Ambasadoarelor care reprezinta cele zece regiuni de pe harta dorurilor tarii noastre sunt persoane care inspiră prin stilul de viata pe care îl au, prin valori si autenticitate. Sunt femeile secolului 21, care îmbină armonios traditia cu modernitatea, ritmurile vibrante cu momentele de calm, profesia cu familia, pasiunile cu prieteniile.
Mai jos puteti vedea marturia Paulei Seling despre dorurile pe care le poarta in suflet.