Mi-au spus mai mulți prieteni că au primit azi invitații la împrietenire pe Facebook de la un profil personal care se numește Vital. Am primit și eu această invitație de prietenie acum 30 de minute și m-am distrat copios: la fel de dezastruos cum livrează servicii și apă potabilă, așa înțelege să comunice și online compania care se ocupă cu producția de apă tulbure la Baia Mare.

Se vede limpede din sutele de reclamații și înjurături pe carele primește pe toate canalele de comunicare că această firmă care aparține publicului, adică practic nimănui, nu are norocul de a avea un management competent. Acum avem și dovada că de comunicarea publică a companiei se ocupă niște tovarăși care nu au nicio treabă cu meseria asta. Cum să îți permiți, în anul 2014, tu, reprezentant al unei companii de mare anvergură, cu zeci de mii de clienți, să apari pe Facebook folosind un profil personal și nu o pagină oficială, așa cum ar fi firesc, logic și profesionist?

Cum să începi tu, Vital SA, să dai Add pe Facebook unor oameni pe care tu nu îi cunoști, adică să faci pur și simplu spamming? Care ar fi motivul pentru care un om ar vrea să fie prieten cu tine, Vital SA? Să vadă poze de când mergi tu, toată compania, în concediu? Să ne arăți ce model de manichiură și-a făcut directoarea generală săptămâna asta? Să ne arăți și să ne prezinți, cu nume și prenume, gașca de câini vagabonzi care sălășluiește la tine în curtea firmei? Să ne spui ce opinii politice ai și cu cine votezi, tu, fabrica de apă, duminică, la alegeri? Ce vrei tu să ne spui, Vital SA, în afară de faptul că nu ai parte de vreun angajat capabil să gândească și să coordoneze comunicarea și relațiile cu publicul?

 

vital sa