La Urbis SA s-a făcut ordine, s-au mai redus furturile de combustibil și s-au cumpărat autobuze noi. Îngrozitor de scuuuuumpe, dar noi.
Numai că toate astea nu sunt suficiente pentru a presta servicii de calitate pentru cetățeni. Mai e nevoie și de educație și de civilizație, de o cultură a companiei și a angajaților, de niște standarde de comportament, de niște (re)calificări în relațiile cu publicul, chestii pe care managerii adevărați le învață la facultate și care nu se predau la Jandarmerie, unde e pe bază de alergare, pas de defilare și pulan.
Mulțumim Domnu Rapidu, pentru că ați dat jos milităria din pod, dar de calitatea serviciilor, de mentalitate, de atitudine și de bun simț cine se ocupă?
Imaginile prezentate la rubrica Râdem și Glumim sunt parodii și uneori pot fi trucate.
Dialogurile din imagini sunt inventate,dar asta nu înseamnă că nu pot fi adevărate.