Stimata conducere a Urbis SA,
Va multumim ca ne tratati in fiecare zi cu indiferenta si desconsiderare. Va multumim pentru ca va comportati cu noi, cei care circulam in mod regulat cu mijloacele de transport in comun si pentru care evident platim, intr-un mod josnic si aproape inuman.
V-ati laudat cu achizitionarea de autobuze noi, ceea ce nu este un lucru rau, dar in loc sa cheltuiti banii pentru a ne asigura conditii tehnice de transport, care oricum au fost decente si inainte, mai bine ati investi in educatie si omenie, respect si amabilitate in comportamentul dumneavoastra, al controlorilor si al soferilor.
Va multumim pentru ca ati angajat soferi nesimtiti care ne poarta prin oras ca pe niste cartofi sau ca pe niste sclavi, care lasa intentionat in urma calatori care alearga sa mai prinda autobuzul, si asta nu pentru ca nu i-au observat, ci pentru ca o fac intentionat. Imi este limpede ca nu constientizati faptul ca multumita noua aveti un loc de munca!
Un aspect care m-a determinat sa scriu aici a fost o intamplare care s-a petrecut acum cateva zile. Eram cinci persoane din satul Sasar intr-o statie de autobuz din Baia Mare si asteptam cursa de la ora 15.30. Soferul respectivei curse uitase sa schimbe placuta cu numarul indicat pentru Satul Sasar, adica 28. Pe placuta respectiva era trecut numarul 50. Evident ca nu ne-am urcat in autobuzul cu pricina, crezand ca nu este cursa din Satul Sasar. Cand am sunat la dispeceratul Urbis, ni s-a spus cu nonsalanta ca soferul uitase sa schimbe placuta si sa asteptam cursa urmatoare, adica de la ora 16.45. Doamna de la dispecerat ne-a mai spus ca soferul isi cere scuze si apoi a adaugat, intr-o evidenta bataie de joc, ca soferul ne plateste taxiul, lucru care evident nu s-a intamplat si nu are cum sa se intample.
A gresi este omenesc, dar in situatia in care observam ca lucrurile nu se imbunatatesc din niciun punct de vedere, dimpotriva se inrautatesc, este firesc sa cerem de la dumneavoastra respect si bunavointa.
Va multumim pentru ca noi, calatorii din zona Ferneziului, suntem nevoiti sa suportam mizeria din autobuze si comportamentul grosolan al controlorilor, majoritatea de etnie rroma. Vedem in fiecare zi cum ne invadeaza spatiul intim, NE PIPAIE si ne agreseaza, pretextand ca verifica biletele sau abonamentele. Si mai multumim controlorilor ca nu fac din nimic in privinta persoanelor de etnie rroma din autobuz care au asupra lor tot soiul de obiecte cu care pot face rau semenilor. Am ajuns sa ne temem pentru siguranta noastra!
Va mai multumim si deoarece cursele din asa-zisa zona metropolitana sunt programate astfel incat sa-i puna in dificultate pe calatori. Ca sa dau un exemplu concret, unele curse din Sat Sasar sunt cuplate cu cele din satul Mocira, iar calatorii din Satul Sasar trebuie sa suporte un drum pana in Mocira si sa ajunga cu o jumatate de ora intarziere in Baia Mare.
Va multumim si pentru ca nu ne putem achizitiona bilete de transport din statiile de autobuz in care asteptam, astfel ca suntem nevoiti sa strabatem jumatate de oras ca sa ne putem achizitiona un bilet, pentru ca la automatul de vanzare de bilete nu sunt disponibile decat cele pentru cursele din interiorul orasului Baia Mare.
Va mai multumim pentru ca multi dintre soferii dumneavoastra folosesc telefonul mobil in timp ce conduc. Exista un sofer pe linia 4, care in fiecare dimineata isi imparte atentia intre volan si transmiterea de mesaje scrise pe telefon si pe Facebook, in timp ce noi pasagerii ne rugam Divinitatii sa nu fim implicati intr-un accident cauzat de inconstienta acestui sofer.
Speram ca, macar in ceasul al doisprezecelea, sa dati dovada de bun simt si competenta, sa remarcati dispretul si ironia vadite din spatele multumirilor noastre si sa puneti mana sa investiti in educarea si pregatirea dumneavoastra si a angajatilor dumneavoastra pentru a oferi servicii civilizate, specifice unui oras care se vrea european.
Degeaba avem autobuze noi daca la volan, la control si la conducere sunt oameni ramasi cu educatia si mentalitatea in secolul trecut.
Fac zilnic naveta din Baia Mare pana in Tautii de Sus ca sa ajung la munca… si da, sunt de acord ca suntem purtati din stanga in deapta ca niste cartofi, ne mai lovim in curbe sau la frana, dar sa stii ca si multi dintre „cartofii” astia intra in categoria Nesimtitilor si Needucatilor. Exemple sunt cu carul, din pacate.
La fel cum calatorilor li se impune o tinuta civilizata in caz contrar putand fi sanctionati potrivit HCL 178/2013, nu vad de ce nu s-ar putea face acelasi lucru si in cazul angajatilor SC Urbis SA, care isi bat joc de cetatenii municipiului Baia Mare sau mai rau le pun viata in pericol prin folosirea telefonului mobil la volan. Consiliul de administratie al societatii ar trebui sa ia in serios toate cele expuse de Diana Gaie si sa ia masurile care se impun. Atata timp cat in hotararea amintita se cere o tinuta adecvata din partea calatorilor, atunci si calatorii au pretentia sa ajunga la destinatie in siguranta ci confort.
siguranta si confort*
Stimata domnisoara, va rugam sa ne comunicati ziua, data si ora cand s-a intamplat pentru a putea lua masuri. Noi nu stim care a fost acel conducator auto si dispecera de serviciu….daca ne veti da detalii vom face demersurile necesare.
Buna rusine sa le fie la conducerea de la urina angajează controlori care nici nu stiu scrie dapoi ce sa mai vb de limbajul lor de gunoaie ce sunt…angajeaza toate tarancile si toate parasutele care nu au nici liceu rusine sa va fie angajati oameni capabili nu toate prostituatele
Săptămâna trecută a luat un biet elev si pe inca un țigan ia dat jos din autobuz pe țigan la lăsat sa plece si la bietu băiat ia dat amenda nu va e rusine gunoaie ce sunteti in loc sa angajați o firmă serioasă țineți toate insultele păcat ca nu am luat nr de tel de la băiat sa merg ca martor gunoaie ce sunteti
In data de 07.12.2017 dimineata la ora 6.21 (scrie pe bilet) m-am urcat pe autobuzul cu nr din interior 0031 din statia de pe Lucaciu de la spital dar soferul nu a oprit in statie ci dupa statie.Vreau sa mentionez ca nu este prima data cand acest sofer nu opreste in statie ci dupa.In statia de la Maramures o doamna a vrut sa coboare pe usa din fata care nu a fost deschisa asa ca doamna a coborat pe alta usa.Am coborat in statia Daytona de pe Traian si am vrut sa-l intreb pe sofer de ce nu opreste in statii dar nici macar nu s-a deranjat sa deschida usa sa vorbeasca cu mine.In seara de 06.12.2017 in autobuzul care a plecat din statia de la Moruta de pe Traian la ora 21.26 niste tineri care au urcat la Maramures au coborat la Bucurestiu dar inainte au dat cu spray lacrimogen in autobuz.sunt foarte nemultumita de serviciile oferite de societate si mai ales de modul de comportament al soferilor cu foarte mici exceptii.Biletul este foarte scump (mi se pare incorect pretul la bilet pe Baia Mare cu cel pana in Ferneziu) si in schimb nu oferiti ce trebuie.Ca saq nu mai spun ca sunt unii soferi care circula ca la curse intre statii accelereaza iar cand ajung in statie pun o frana brusca asa incat calatorii din spate ajung in fata si cu putin noroc daca reusesti sa te ti de ceva nu cazi in autobuz.La fel nu se respecta programul afisat in statii.Nemultumiri sunt foarte multe si promit ca de fiecare data o sa va sesizez mai ales cu privire la modul de comportament al soferilor.Sper sa primesc un raspuns cu privire la masurile care s-au luat asupra soferului care a efectuat cursa de dimineata din data de 07.12.2017.